SMYCKEN


Igår var jag en sväng på stan och lånade kläder och smycken till en plåtning jag har idag. Jag stylar en känd kvinna som nyligen fått barn. Kan ni gissa vem? Jag berättar lite senare vem jag jobbat med..

Hur som helst blev jag kvar ett bra tag på smyckesbutiken Zanzlöza zmycken här i Stockholm. Det må vara en liten butik rent storleksmässigt men det finns mycket schyssta smycken där så jag alltid går dit när jag ska styla någon. Vi pratade lite om herrsmycken och som ni vet är ju jag ett fan av alla sorts smycken, så jag fick kika lite backstage på några godbitar från herravdelningen.


Jean Paul Gaultier 1298 kronor


Jean Paul Gaultier 1298 kronor


D&G 3998 kronor
Detta halsband vill jag verkligem ha! Det var tungt och rejält och jag blev kär. Men jag har tyvärr inte råd att lägga så mycket på ett smycke.


Jean Paul Gaultier 798 kronor

För er som inte bor i Stockholm så håller Zanzlöza zmycken på att göra en ny hemsida med en bättre uppdaterad webbshop som lanseras senare i veckan.



Kommentarer
Postat av: victor

Ankaret va sjukt snyggt! :)

2011-05-03 @ 11:20:41
URL: http://viictoorgustafsson.blogg.se/
Postat av: Sam

thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.



2011-06-30 @ 05:57:14
URL: http://www.smycken.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0