STYLISTERNA S01E18

Den mest nervösa dagen, eller avsnittet i mitt liv! Minns inte riktigt hur många dagar dagens avsnitt utspelar sig på. Men klart jag är i final!

En riktig tabbe med frisören dock. Jag fick inte ens plats i rummet och sa till produktionsbolaget att dom inte kan ta med den biten för jag praktiskt taget inte var där. Och dom gör det ändå! Klart att frisören inte minns mig när jag inte kom in. Elakt. Men whatever, nästa veckas avsnitt kommer säkert bli skitbra för det var väldigt kul att spela in dom!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad roligt att du gick vidare till finalen! Var riktigt spännande avsnitt idag! :D

2011-03-24 @ 15:10:55
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Linda - Tack va kul att du säger det. Eller hur visst var det spännande! Nästa veckas avsnitt tror jag blir ännu bättre.

2011-03-25 @ 01:06:42
URL: http://niklun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0