STYLISTERNA S01E17



Så var det dags för det 17e avsnittet av Stylisterna. Under denna utmaning freakade jag lite. Jag ville visa upp att jag kunde jobba med färger och ovanliga material som visade sig vara svårare än jag tänkt. Men resultatet blev bra till slut, fastän jag kan hålla med Helene om att de andras kläder var "snyggare", medans min var mer uppfinningsrik. Carolines klänning var lika fin i verkligheten som på tv, jag gillade hennes klänning skarpt! På torsdag bestäms det alltså vilka två som går till final och vem som åker ut... Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Irma

HEJA NIKLAS! ELLER MELODY NI ÄR BÄST! FAST MEST DU, FAST DU VAR INTE BÄST DENNA GÅNG MEN ALLA ANDRA GÅNGER TYP

2011-03-21 @ 14:45:11
Postat av: Niklas Lundqvist

Irma - Tackar! Jag håller med dig!

2011-03-21 @ 23:19:53
URL: http://niklun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0