STYLISTERNA S01E15



Nu är det ju bara 5 avsnitt kvar av hela säsongen. Hur sjukt är inte det!
Gud vad jag saknar de andra när man ser oss äta mat och prata om dagen. Det var ju det vi gjorde så fort kamerorna var av, åt och umgicks. I dagens avsnitt var ju jag med hur mycket som helst av någon anledning. Jag fortsätter att se ner på mig själv också märker jag. Jag vill bara gå tillbaka och slå till mig själv och säga sluta! Jag är inte så osäker i verkligheten, men i huset med all press och duktiga människor i huset hade man svårt att se sig själv som riktigt bra. Utmaningen vi hade i dagens avsnitt var riktigt kul och givande. Första tavlan jag lyfte upp ur påsen hade jag ingen aning om vem det var och fick panik, sen andra tavlan var ju en mer typisk avbild av Kleopatra och då pustade jag ut och blev glad. Om 3 dagar är det torsdag, då åker någon av oss ut. Jag vet vem dom röstar ut och jag vet vem Sofi tycker ligger på topp just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0