SMYGTITT




Titta vad jag hittade, en bild från inspelningarna av nästa avsnitt av Stylisterna. Här står jag och checkar av mitt under utmaningen. Såna här små checkar eller synkar har man flera gånger varje dag och då ställer inslagspoducenten ledande frågor som man svarar på samtidigt som man får med själva frågan i svaret så det låter som att man pratar rent allmänt om vad som händer. Ibland får man ju frågan; "Vilken tycker du det gick sämst för idag och varför?" Så svarar man snällt på frågan och sen klipps det ihop till att man sitter och snackar skit om någon. Det ni inte vet är att alla deltagare har svarat på ungefär samma frågor varje dag så egentligen har ju då alla snackat skit om varandra. Men det är ju inte skitsnack. Det klipps ihop till skitsnack. No hard feelings. Men det enda dom får ur en är såklart inte skitsnack, dom frågar vad man tänker, hur man tycker att det går osv. Lite som en bikt fast med 3 personer framför en som antecknar och filmar allt man säger och gör. Men det kan vara ganska skönt. Handlar nästa avsnitt om underkläder? Tycker mig skymta en bh längst fram till vänster i bild...



Kommentarer
Postat av: Louise

Niklas! Vi hade behövt dej igår!

Anni stylade oss till Grammofonbaren...kommentarer är överflödigt.

2011-03-12 @ 00:01:48
URL: http://www.bojaka.se/lpp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0