FRÅGESTUND PT. 1


Hej alla! Jag har haft så mycket de senaste dagarna. Haft lite olika uppdrag som jag kommer blogga om, en intressant intervju och massor att tänka på. Nu vill jag bara sova. Men, här kommer i alla fall några svar på alla era frågor! Fler svar kommer..
Fråga: Hur kom dig sig att du sökte till Stylisterna? Vad tycker du om deltagarna och juryn i programmet? Är det någon av deltagarna som du fortfarande har kontakt med?

Svar: Jag sökte till Stylisterna för jag känner att styling är min grej. Jag har jobbat med kläder i flera år men just styling har intresserat mig länge så jag chansade och sökte. Ett rent karriärsdrag om jag ska vara ärlig. Juryn kan jag inte uttala mig så mycket om. Alla 4 var härliga charmiga människor, men för det mesta så var det ju inspelning och klart att dom inte fick bli polare med oss då hade ju deras jobb blivit jättesvårt. Alla var jättetrevliga och i programmet är dom ju "jury" och inte sig själva. Jag har kontakt med flera av deltagarna efter programmet, lite sms hit och dit, facebook-chatten, irl och så vidare.

Fråga: Bor du ensam? Och kan du visa bilder från din lägenhet?

Svar: Jag bor ensam. Har tänkt visa lite bilder från lägenheten ett bra tag, måste bara homestyla lite bättre haha.

Fråga: Hur lång och hur mycket väger du?

Svar: 185 cm lång, 65 kg tung. Eller lätt, har alltid varit smal fastän jag äter onyttigast i världen.

Fråga: Har du och Gustav Marklund haft något på g?

Svar: Haha, varför tror alla detta? Kan det bero på vårat alla hjärtans dag-skämt på facebook?

Fråga: Kan du berätta lite om din tatuering, när gjorde du den osv?

Svar: Jag har ju en klassisk döskalle på underarmen. Gjorde den kanske för 5 år sen. Ville göra något som alltid funkar och inte är en trend-tatuering för de håller aldrig i längden. Men döskalle har coola sjömän haft sen tatueringen uppfanns typ. Nu tänker jag inte ens att den finns där.

Fråga: Är du ihop med någon?

Svar: Nej jag är inte ihop med någon.

Fråga: Stämmer bilden som du tilldelats i programmet? Är du så lugn och håller du dig borta från onödigt tjaffs och skitsnack?

Svar: Jag känner igen mig själv ganska mycket ja. Är lugn och sansad när det behövs. Stylisterna var min arbetsintervju så klart jag försökte vara proffessionell. Men jag är absolut inte alltid lugn privat, och snackar skit gör jag säkert också. Men ingen är perfekt.

Fråga: Om du fick välja vem som helst som du fick styla, vem skulle det vara?

Svar: Lady Gaga. Hon är orädd, först med allt, fashion forward och kreativ. En drömklient.

Bjussar på en bild från när jag gick modell för The Local Firm på modeveckan. Något ni säkert inte visste att jag gjort?




Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

Ett skämt?! u slut :O

2011-03-19 @ 19:49:52
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Gustav - Vi gör det igen till veckan. ;)

2011-03-19 @ 22:05:49
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: MedinaStyle

Kände inte igen dig på bilden:O

2011-03-20 @ 18:30:24
URL: http://medinastyle.blogg.se/
Postat av: Chrille

Va häftigt! Att vara modell verkar ju inte va helt fel! haha

2011-03-20 @ 23:28:58
URL: http://chrstffr.blogg.se/
Postat av: linn

är du homosexuell?:p

2011-03-21 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0