5 FAVORITER


Eftersom det är jag som skriver bestämmer jag också att man inte behöver ha EN favorit utan man får ha flera favoriter. Allt är relativt, allt förändras och inget skrivs i sten.

Favoritmat: Jag äter alltid tacos med mina vänner, det måste vara Sveriges underskattade nationalrätt. Annars gillar jag en stor afrikansk gryta med chunky bitar kött/rotfrukter och massa vitlök som kokat under en hel dag typ. Kött ät något jag tycker är jättegott, kan bero på att jag varit vegetarian i 7 år av mitt liv och tycker att kött är lite exotiskt.

Favoritskådis: Om djur och natur räknades som skådisar skulle jag svara det, dokumentärer om djurlivet och jorden tycker jag är så sjukt häftigt och intressant. 

Favoritdesigner: Rick Owens, Raf Simons, Fifth avenue shoe repair mfl.

Favoritfärg: Svart. Fast grönt är skönt.

Favoritserie: True blood, The walking dead, Will & Grace, Christine, Glee, Family guy, Sex and the city, Project runway mfl.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0