STYLISTERNA S01E11



Här hade vi faktiskt haft lite ledigt över julen, ni kanske ser att jag har klippt håret? Jag kände mig helt ärligt ur fokus den dagen, all julmat och släkt hade fått mig att tänka på annat. Övergången från soliga Norrland till att bli instängd i ett hus och tävla om ett jobb igen tog lite tid. Kritiken jag fick från juryn förstod jag verkligen och tog den till mig. Jag minns att jag var så sjukt nervös hela den veckan då jag faktiskt fick min första dåliga kritik från juryn i dagens avsnitt. Men det var bra, deras kritik väckte tävlingsmänniskan i mig igen.

Och ja just det! Jag vet vad Quetzala heter nu. Hon var jättetrevlig och lätt att arbeta med. Jag kollade upp henne så fort jag fick tillgång till internet. (vi hade inget internet eller tv i huset så vi levde verkligen i vår egna lilla värld)

En grej till. Man har ju sett runt om internet på bloggar och kanal 5 osv att många tittare har reagerat mycket starkt över vad vissa i programmet sagt, gjort eller inte gjort. Jag vet att vissa av deltagarna har fått ta emot skit på våra personliga bloggar och på kanal 5's hemsida. Visst, alla kan inte gilla alla. Men jag vill att ni ska veta att ingen av oss 10 stylister har något otalt med varandra. Vi hade jättekul med varandra i huset, speciellt eftersom vi inte hade internet eller tv så hade vi bara varandra. Detta är en tv-produktion och självklart vinklas det för att skapa drama. Jag själv har ju sett mig själv säga saker som jag blivit chockad över, men det beror ju på att dom inte tagit med det jag sagt före och efter. Självklart är det svårt att veta detta då man inte varit med i produktionen, men försök att tänka på det innan ni tänker dåliga tankar om någon av deltagarna för jag lovar er, alla deltagarna är jättefina människor.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ' s värld, this is my life.

Du är grym i stylisterna :) Gillar er alla men Melody, Gustav du och carolin (?) är stora favoriter :)

2011-02-28 @ 17:00:25
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Zandrea - Tackar så mycket! Kul att i alla fall 3 av dina 4 favoriter är kvar än så länge då.

2011-02-28 @ 17:03:47
URL: http://niklun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0