Stylisterna s01e08


Stylisterna säsong 1 avsnitt 8

I dagens avsnitt skulle vi alltså styla en bylinebild på Sofi Fahrman för Sofis mode. En grej som inte togs med i avsnittet över huvud taget var att vi dagen innan även hade plockat ut ett plagg som vi tyckte representerade Sofi och presenterade det för henne på plåtningen. Det var även sjukt mycket väntan denna dagen. Vi satt som nervösa rädda små djur och väntade, och väntade.. Inget fel med väntan och det är klart det blir det under en produktion men just denna dagen var det extra jobbigt eftersom vi skulle få jobba med Sofi, man satt verkligen och funderade och analyserade ihjäl sig under dagen. Men när jag väl kom in till studion kändes allt bra igen, Sofi är härlig att jobba med fastän hon inte fick säga någonting alls om de kläder man valt.
Det var jättetråkigt att Gustav åkte ut i dagens avsnitt, jag och Gustav blev bra vänner i huset och har umgåtts en del sen inspelningarna slutade. 

Något jag tycker är tråkigt är att jag är med mindre och mindre för varje avsnitt som går? Jag vet ju att jag gjort bra ifrån mig på de utmaningar vi haft hittils, och det vore ju kul om ni fick se det också. Känns som att det blivit svårare att bilda sig en uppfattning om mig?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har min uppfattning klar, du har en snygg personlig stil och jag hoppas det går bra för dig!

2011-02-17 @ 17:25:15
Postat av: karin

trots att du inte syns lika mycket som vissa andra i programet så tycker jag att man får en klar uppfattning om vem du är. Du verkar vara en av de som tar det på störst allvar, du har en grym stil och verkar vara en stört trevlig kille.

2011-02-17 @ 17:31:53
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller med dig om att du är med mindre och mindre i programmet och har ändå hela tiden synts minst. Det är jättetråkigt tycker jag, för jag hade gärna sett mer av dig och den kritik och respons du får. Men jag håller också med Karin här ovan, att man ändå får en klar bild av dig som en sympatisk person som tar det på stort allvar och jag får också bilden av att du är proffsig i det du gör.

Sen vill jag bara säga hej och att det är jätteroligt att du är med och att jag tittar på alla avsnitt för att det är roligt att se när du är med :) Kramar från Linda.

2011-02-17 @ 17:53:23
URL: http://taggtroden.blogg.se/
Postat av: anna

Håller med dig om det och tycker det är jätte tråkigt eftersom du verkar vara en sådan skön person.

2011-02-17 @ 20:01:30
Postat av: petra

håller med alla ovanstående kommentarer! du verkar genuint trevlig och sympatisk samt att du har den grymmaste stilen! de andra är också goa men kör samma kläder (det såg man ju inte minst i detta avsnittet). keep doin your thing! :)

2011-02-17 @ 21:28:50
Postat av: Julia

Om man ska lita på avsnitten verkar ju en viss person vara helt bakom flötet, en annan verkar tycka att den personen skulle ha åkt ut för länge sedan och en tredje person verkar tycka sig vara lite bättre än alla andra. Dom tar ju med snasket, fula ord och trycker på personlighetsdrag som kanske inte ens finns egentligen. Så du kanske ska vara lite glad över att du inte syns så jätte mycket ändå? Jag tycker iaf att du är grym och verkar ödmjuk och godhjärtad!

2011-02-17 @ 23:06:12
URL: http://helloiamfab.blogspot.com
Postat av: Niklas Lundqvist

Julia - Vet du Julia, dom har faktiskt tagit med mycket mindre snask än vad som faktiskt förekom. Jag lovar att alla har sagt minst en "negativ" grej om en annan i huset. Vi fick liksom riktade frågor till oss dagligen, "vem tycker du är minst värd att vara kvar i huset?", "vem gjorde bäst ifrån sig idag?" osv. med de materialet dom har kan dom nog välja att vinkla vem som helst hur dom vill, men det är väldigt lite snask med i rutan, än så länge.. Men ja som du säger, jag ska kanske vara glad så länge dom inte tar med mitt snask. Jag lovar dig, det kommer säkerligen komma snask från mig med. Tack för dina fina ord!

2011-02-18 @ 01:58:59
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Petra - Tack så mycket Petra, vad glad jag blir! Och ja haha, såg att jag körde på ett helt annat spår än vad alla andra hade gjort i dagens avsnitt. Jag fick ju liksom inte se vad alla andra gjorde när vi spelade in. Och det är jag glad över.

2011-02-18 @ 02:00:58
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Anna - Tack! Förhoppningsvis får vi se mer av mig i rutan i nästa avsnitt!

2011-02-18 @ 02:01:47
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Linda - Men hej Linda! Va kul att höra av dig! Och va kul att du tittar! Jag kom på att de verkar fokuserade rätt mycket på den som ska åka ut härnäst så jag kanske ska hålla tyst och vara glad att de inte fokuserar så mycket på mig haha. Kram!

2011-02-18 @ 02:05:19
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Karin - Tack så mycket Karin! Jag såg hela programmet som en lång arbetsintervju, det var mitt fokus så det är kul att du verkar ha lagt märke till det.

2011-02-18 @ 02:06:45
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Sanna - Tack så mycket! Jag hoppas också att det går bra för mig. ;)

2011-02-18 @ 02:07:25
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: mathilda

du är bäst!

2011-02-18 @ 18:58:19
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Niklas

Vad duktig du är kul att du fått visa för alla vad kan. Det här är klart din grej och du tar det hela väldigt seriöst framtiden är DIN.

2011-02-19 @ 11:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0