Styling Sofi Fahrman

Här har ni en bild på min styling med Sofi Fahrman för Sofis mode. Ni kan även gå in här och betygsätta min outfit. Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilden. En bättre bild finns ju i avsnitt 8 av Stylisterna och faktiskt på framsidan av Sofis mode nr 2/2011!



Jag kommer lägga upp avsnitt 8 av Stylisterna senare idag. Jag tycker det vore kul att kommentera avsnitten så ni får veta lite mer om hur det gick till på inspelningarna. Varje dag filmade vi i snitt 10-12 timmar som sedan klippts ner till ca 20 minuter, så ni kan tänka er hur mycket mer som hände i huset..


Kommentarer
Postat av: katarina

Ja berätta om alla intriger som händer där inne! Drama drama drama!

2011-02-17 @ 14:23:34
URL: http://katarinaostman.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Katarina - Haha jag kan berätta hur många historier som helst! Men inte här!

2011-02-17 @ 17:00:30
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: brit

var kommer paljettjackan ifrån?

2011-02-19 @ 08:14:12
Postat av: Emma

Din outfit var bäst!:) Älskar shortsen, vart kommer dom ifrån?

2011-02-19 @ 09:54:54
Postat av: Niklas Lundqvist

Emma - Tack! Shortsen är acne om jag inte minns fel.

2011-02-19 @ 12:33:10
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: Niklas Lundqvist

Brit - Paljettjackan var också acne om jag inte minns fel.

2011-02-19 @ 12:33:57
URL: http://niklun.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag håller med föregående. Absolut den bästa outfitten, men helt ärligt - skit tråkiga kläder. Jag tror du skulle kunnat gå bananas och göra grymma outfitts i kostymrummet ni var i tidigare.

Känner en lite lätt gäspning över dessa opersonliga och tråkiga plagg .. Det är nästan så jag skulle säga att det vore tråkigt om du vann tävlingen, då jag tror du är menad för något större än Sofies Mode!

.. men du är klart bäst, så jag håller väl tummarna för din skull och hoppas du tar dig vidare uppåt i rask takt :) Ha en underbar helg!

2011-02-19 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0