NOIR STOCKHOLM


För ett tag sedan så besökte jag ju min kompis Anton på Noir Stockholm och blev klippt. Han har klippt mig i många år, kan det vara 5 år kanske? Han känner mig, min stil och mitt hår jättebra så det blir alltid bra resultat. Lite så funkar Noirs filosofi, med utgångspunkt för varje kunds personlighet, stil och hår skapar dom en look som förhöjer det individuella uttrycket. Och jag vill verkligen rekommendera salongen till er alla! Personalen på salongen är grymma på det dom gör, och det förstår man ju när man sett deras jobb på bl a modeveckan, elle-galan, vogue osv. Stolar med inbyggd massage och ett glas vin istället för kaffe om man vill. Kolla in deras hemsida här.


Anton & jag.


Antons snygga armband.



Lika snygg som alltid.


Take a look at those shoes!


Snyggt, prydligt och bra produkter. Sånt gillar jag.



Kommentarer
Postat av: guss

Hi

Iam man 33 and i need massage tell me if you have time in the saturday.and the price

guss

2012-05-02 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0