BECONFIDENT


God morgon alla!
Den senaste tiden har jag använt en tandblekningsprodukt från BeconfiDent och jag måste säga att jag är positivt överraskad. Först trodde jag att mitt tandkött skulle svida och att det skulle vara obekvämt. Men icke! Gelen man använder är tjock så man kan gnida den på de tänder man vill bleka och skenan till tänderna formar man lätt efter sina egna tänder. Mina tänder är redan vitare och jag kommer fortsätta att använda produkten. Perfekt när man bara är hemma och städar eller kollar på tv så stoppar man in skenan och låter blekningen sköta sitt. Detta är en bra produkt jag kan rekommendera om ni vill testa.

Och, som tack för att ni är mina kära läsare har jag fixat en rabatt bara till er. Vill ni testa denna schyssta produkt, skriv Niklas i rabattkod-fältet så får ni 10 procents rabatt fram till 31/5. Fri frakt och allt.




Kommentarer
Postat av: F

Av någon konstig anledning känns det som att du får betalt för det här inlägget..

2011-04-29 @ 10:50:39
Postat av: Linn

Köpte deras blekning förra året och blev oxå riktigt nöjd med resultatet! Hade ju inte väntat sig det av en produkt man köper på nätet liksom. Fast inge kul att sitta med skenorna i munnen, men men.. det blev ju bra! :)

2011-04-29 @ 22:37:25
Postat av: Sara

Om du börjar skriva sådana här inlägg, där det är uppenbart att du får betalt för att göra reklam, så är det inte så konstigt om du börjar tappa läsare. Det gör tyvärr att du tappar i trovärdighet.

2011-05-01 @ 01:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0