Bathroom pt. 1

Jag är ju en kille som gillar att färga håret, byta frisyr ofta, ha hattar och tofsar och leka med håret i största allmänhet. Håret uttrycker och förmedlar en känsla minst lika mycket som dina kläder. Däremot gillar jag ju inte nytvättat hår, eller känslan av lent, flygigt och fint hår. Ärligt talat så tycker jag att håret är som bäst 2-3 dagar efter man tvättat det. Dessutom mår ju håret inte bra av att tvättas varje dag. Där i mellan är torrschampo en bra grej att använda.
Men när jag väl tvättar håret använder jag endast frisörprodukter. 

Såhär ser det ut i min dusch just nu:



Och jag vet att allting är uppradat som någon reklamkampanj men sån är jag, jag är något pedantisk och gillar att ha ordning och reda på mina saker. Detta beteende har jag nog ärvt av min kära mor.

Kommentarer
Postat av: Vic

Jag ser inget stileben? ;)

2011-01-02 @ 18:12:25
URL: http://victoriatornegren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0